עם סיום ההזמנה יפתח לכם חלון עם האפשרות לבחור באיזה יום ובאיזה שעה תרצו לקבל את המשלוח.
באזור חלוקה תל אביב – יפו ובאזור חלוקה הרצליה תתקבלנה הזמנות בימים א' – ה' עד השעה 18:00
מהי עלות המשלוח?
מינימום הזמנה מעל 150 ש"ח
דמי המשלוח: 15 ש"ח
האם יש סכום הזמנה מינימלי?
כן – ₪150
האם ניתן להזמין מהיום להיום?
בהחלט! מזמינים היום ומקבלים היום בקניה מעל 150 ש"ח!!
למה בסיום ההזמנה הסכום המופיע הוא לא סופי?
אנו עושים את מירב המאמצים לספק לכם את הכמות המדוייקת שהוזמנה על ידכם, אך מוצרים המחייבים שקילה אינם בהכרח מדוייקים ולעיתים תתכן סטייה קלה בק"ג. לכן סכום הקנייה מוגדר כסכום משוערך.
לדוגמה: באם הוזמנה כמות של 1 ק"ג מלפפונים קיימת סבירות שתסופק כמות של 0.98 ק"ג או 1.1 ק"ג וזאת בשל מלפפון אחד בודד אם נוסיף או נגרע.
מכל האמור אנו עושים את מירב המאמצים לספק את הכמות המדויקת במידת האפשר ולכן לא נחייב במדויק אלא רק אחרי שקילה מדויקת.
מה לעשות במידה וקיבלתי מוצר שונה מזה שהזמנתי או אני לא מרוצה מכל סיבה?
תוכלו ליצור עמנו קשר בכל דרך שתחפצו (צור קשר באתר, טלפון החברה, בווטסאפ או לכתובת המייל שלנו) ואנו נעמוד לרשותכם בשעות הפעילות.
האם ניתן להוסיף או להוריד מוצרים אחרי ששלחתי את ההזמנה?
בהחלט.
ניתן לצור עמנו קשר בטלפון שמספרו 073-3777111 שלוחה 1 (שרות לקוחות) או בווטסאפ שרות הלקוחות בנייד : 050-7895111 ואנו נעמוד לשירותכם בשעות הפעילות.
יש לי שאלה שאין עליה פה תשובה?
נשמח מאוד שתיצרו איתנו קשר דרך "צור קשר" באתר ואנו נשמח לענות לכל שאלה.
אפשר לעשות הזמנה טלפונית או דרך הווטסאפ?
איזו שאלה! אנחנו פה על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר, גם אם אין לכם זמן ולא מסתדר לכם בדיוק עכשיו להזמין דרך האתר, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון החברה – מחלקת שרות לקוחות ואנו נשמח לסייע לכם ולקבל את הזמנתכם בשיחת טלפון או הודעת ווטסאפ ל 050-7895111.